ارزان‌ترین و گران‌ترین صورتحساب‌های تلفن همراه
اخبارروز-ایران و جهان
خبرهای گوناگون اجتماعی-فرهنگی و...

بر اساس بررسی ابتكار فن‌آوری باز (OTI) بنیاد آمریكای جدید، در آمریكا كاربران تلفن همراه برای یك بسته خدماتی كامل شامل صدا، پیامك و داده ماهانه حداقل 59.99 دلار پرداخت می‌كنند و كاربران تلفن در كانادا حداقل 67.50 دلار در ماه پرداخت می‌كنند.

از سوی دیگر ارزان‌ترین خدمات ماهانه مربوط به هند و هنگ‌كنگ با به ترتیب 12.90 و 13.50 دلار است. هزینه‌های مكالمه صوتی در كانادا، آمریكا و انگلیس به ترتیب 0.30، 0.18 و 0.17 دلار به ازای دقیقه است، در حالی كه ارزان‌ترین قیمت مكالمه صوتی در هنگ كنگ با یك سنت به ازای هر دقیقه برای طرح اشتراك معمولی به چشم می‌خورد.

اما از سوی دیگر هنگ‌كنگ با 0.06 دلار به ازای هر پیامك، گران‌ترین هزینه پیامك را داشته و پس از آن آمریكا با 0.05 دلار به ازای هر پیامك قرار دارد و برای داده اگرچه كاربران در ژاپن بالاترین هزینه را كه 9.40 دلار به ازای هر مگابیت است، پرداخت می‌كنند، كانادایی‌ها گران‌ترین طرح اشتراك نامحدود را دارند كه از 72.90 دلار در ماه آغاز می‌شود.

این بررسی نبود رقابت برای قیمت‌های بالا در آمریكای شمالی را مورد سرزنش قرار داده و خواستار اقدامات بیش‌تر در ارتباط با تشویق رقابت یا وضع قوانینی شده تا آمریكا برای خدمات دارای قیمت رقابتی‌تر و بهتر، به محرك نوآوری تبدیل شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : 28 مهر 1389برچسب:,
ارسال توسط رضا
آخرین مطالب